Aankoop assistent

Functie Voor de vacature als Aankoop Assistent zoeken we een kandidaat met veel goesting om er in te vliegen. Jouw takenpakket ziet er zo uit Je komt terecht in een fijn team dat samen op één eiland werkt. Dit samen met verschillende afdelingen Je bent verantwoordelijk voor een aantal leveranciers waarbij je de stoffen/goederen op afroepbasis gaan besen dit in functie van de noden van de productie Het bedrijf heeft twee vestigingen en je gaat de besingen doen voor beide vestigingen voor middel lange termijn Op korte termijn ben je verantwoordelijk voor de goederen/ grondstoffen op jou hoofdvestiging in Herent. Je zorgt voor een goede productiviteit door de leveringen op te volgen volgens de noden van de site. Op die manier bent je verantwoordelijk voor een goede productieplanning zodat deze nooit stilvalt door een tekort aan grondstoffen/ goederen De leveringen volg je nauwgezet op. Doen er zich problemen of vertragingen voor dan ga je dit hands on aanpakken en oplossen Daarnaast ga je op termijn ook analyses en KPI's opmaken per leverancier zodat de samenwerking met hen kan verbeteren. Zoals levertermijnen,.... Je hebt zowel fonisch als via mail contact met interne en externe partners Je rapporteert aan de logistiek verantwoordelijke Facturen goedkeuren behoort ook tot je takenpakket

Bedrijfsinformatie
Je komt terecht in een bedrijf met een productie (in België) van honderd miljoen kilogram per jaar,. Het is één van de grootste sauzenfabrikanten in Europa. Het succes van onze klant is gegroeid uit de dynamische aanpak, verschillende overnames en de handelsgeest van enkele ondernemende families Je komt terecht in een boeiende en stabiele onderneming met korte beslissingslijnen en een hoogtechnologisch productieproces waarin continu geïnvesteerd wordt.
Jouw profiel Voor de job als Aankoop Assistent verwachten we een gemotiveerde kandidaat die voldoet aan de volgende kwalificaties Je bent een proactief persoon en laat geen zaken aanslepen/liggen Je werkt op een eiland, dit betekent dat je graag af en toe eens een babbeltje doet met je collega's en graag eens lacht om de flauwe moppen die gemaakt worden Je staat met je voeten op de grond en werkt graag in team Je bent bereidt om de eerste a weken naar Oelegem te rijden voor je opleiding Je hebt een bachelor denkniveau en kan goed omgaan met cijfers Een eerste ervaring binnen aankoop is een pluspunt Je kan vlot werken met het MS Office pakket (Word, Excel, Outlook) en je bent in staat de bedrijfseigen software snel onder de knie te krijgen Je beheerst het Nederlands en het Engels grondig zowel gesproken als geschreven, frans is een pluspunt. Je hebt ook contacten met de sales die ook frans of engelstalig kunnen zijn. Voertaal is engels maar frans is mooi meegenomen. Alsook bij de leveranciers Je beschikt over een sterk analytisch vermogen en werkt zeer gestructureerd en nauwkeurig De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorsen Geschillendossiers behandelen (oplossing van geschillen, behandeling van klachten, ...) De activiteiten van een team coördineren Inschrijvingen op de aanbestedingen analyseren en evalueren of de leveranciers aan de vraag kunnen voldoen Gegevens actualiseren (markttendensen, nieuwe producten, s van de leveranciers, ...) Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opsen De aankoopstrategie van een onderneming uitwerken of verder uitbouwen Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opsen De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...) Aanbod What's in it for you, voor deze toffe job Brutoloon afhankelijk van ervaring tussen € en € Maaltijdcheques van € per gewerkte dag Woon-werkvergoeding of fietsvergoeding Laptop Groeps- en hospitalisatieverzekering bij vast contract vakantiedagen en ADV dagen + bedrijfseigen dagen + na jaar ancienniteitsdag. Enkel tussen Kerst en Nieuwjaar is het bedrijf een week collectief gesloten Glijdend uurrooster starten tussen u en u en afhankelijk daarvan kan je stoppen vanaf u Gratis parking voor de deur en dicht bij de afrit van Winksele Kom je met de fiets dan kan je je douchen op het bedrijf Overuren worden vanaf het de uur uitbetaald Doorgroeimogelijkheden Gratis parking Bereikbaarheid met openbaar vervoer Bedrijfsfeest, na het werk eens afspreken om leuk iets te gaan doen met de collega's Fietsleaseplan en mogelijkheid om je fiets op te laden op het bedrijf Overuren worden uitbetaald of kan je in recup opnemen Mogelijkheid tot meteen vast contract Solliciteren

Yindi Cuypers

 


Aankoop assistent
2024-05-07 - 2024-06-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HERENT

Land: België
Postal Code: 3020
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share